Landmachtd​agen 2012

landmachtd​agen 2012

Op 12 en 13 mei aanstaande zal de Stichting Veteranen Amsterdam aanwezig zijn tijdens de Landmachtdagen op de Generaal-majoor de Ruyter van Steveninckkazerne in Oirschot. Dit evenement biedt bezoekers een kijkje in de wereld van Nederlands grootste krijgsmachtdeel. De open dagen kunt u bezoeken van 09.00 tot 17.00 uur en zijn gratis. U hoeft ook niet te reserveren. Er zijn activiteiten waaraan de bezoekers mee kunnen doen. Het thema dit jaar is "Vechten voor Vrede en Vrijheid, je moet het maar kunnen". Voorheen werden de Landmachtdagen jaarlijks gehouden maar als gevolg van de bezuinigingsmaatregelen heeft Defensie besloten om het aantal open dagen te verminderen. Ieder krijgsmachtdeel slaat het evenement nu eens in de 3 jaar over. Daarom waren er in 2011 ook geen Landmachtdagen. Des te meer reden om dit jaar een bezoek te brengen aan de Landmachtdagen en aan onze stand. Voor meer informatie over de Landmachtdagen kunt u krijgen via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. en wilt u meer weten over onze aanwezigheid stuurt u dan een mail naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.